dijous, 24 de desembre del 2009

síntesi del bloc

Encara me'n recordo del dia de la presentació del mòdul 1, la veritat que quan vaig conèixer que m'havia de fer un bloc i que aquest s'aniria omplint de les activitats que aniria realitzant al llarg del tercer trimestre, el primer que vaig pensar va ser que no me'n sortiria mai però... de mica en mica vaig anar investigant, preguntant i el meu bloc va anar agafant color i la veritat és que a dia d'avui estic molt orgullosa d'ell ja que he anat penjat diferents activitats que mai m'hagués pensat que faria.

A mida d'anar fent les pràctiques que sen's demanaven des de TIC , he après a fer moltes coses com el tractament de so amb l'audacity, realitzar un vídeo amb el Movie Maker, fer una intervenció a la Viquipèdia però sens dubte de les dues activitats que estic més contenta són:
El treball de blogosfera ja que va ser el primer treball que vam fer en grup i tot i que al començament tots estàvem una mica perduts perquè no sabiem com enfocar el tema crec que el resultat va ser molt bo a més a més ens va servir per conèixer una mica més un tema tan actual com són les TIC TAC a les aules.
Una altre activitat de la que estic molt contenta és del vídeo realitzat amb el Movie Maker ja que jo mai havia realitzat un i aquest va ser el meu primer vídeo la veritat és que quan vaig aconseguir penjar-lo en el bloc em vaig sentir molt contenta amb mi mateixa i tant em va agradar l'experiència que per realitzar el resum de la setmana extraordinària vam decidir fer un vídeo del que la veritat que el resultat va ser molt interessant.

En resum crec que la utilització del blog no ha estat tan complicada com en un començament ens vàrem pensar, i la veritat és que estic molt contenta del meu bloc ja que ,això si amb molt d'esforç i dedicació, he pogut anar fent coses que a principi de curs ni m'hagués imaginat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada